Wednesday, June 6, 2007

انا عاملة مشاكل مع الناس كلها

تقريبا اكتشفت اني عاملة مشاكل مع كل اللي حوالية
علشان كدة انا نفسيا مش مرتاحة ، مش عارفة ليه بدأت احس اني لما اروح اي مكان اعمل مشكلة
والناس كلها مش طايقاني ، حتى اخواتي حاسة انهم عايزين يولعوا فية علشان كدة ببعد عن اي حد
مش غلاسة بس خايفة اعمله مشكلة او ازعله اكتر
الموضوع دة جاب نتيجة عكسية كل ما احاول اصلح علاقتي بأي حد
ييجي في باله اني عايزاه في مصلحة مع اني بجد عايزة اني اصالحه لوجه الله
و لو هو مش زعلان و بكلمه عادي ممكن اغلط في توصيل كلامي ليه فيفتكر هو
انه قصدي كان حاجة وحشة
الدنيا عندي كلها بايظة ، و الغلط مني
انا عندي مشاكل في التواصل مع البشر
كتير قالولي اني نيتي صافية و قلبي ابيض بس في نفس الوقت مش بعرف اوصل دة للي قدامي
صحيح اللي في قلبي على لساني دايما و لساني دايما دبش و انا مش زعلانة من دة
انا عايزة افضل صريحة طول عمري و اعتقد انه مش هو اللي جايبلي المشاكل
اللي جايبلي المشاكل هو اني مش بفرق انا بكلم مع مين و
مش بكون مركزة و بكلم علطول قبل ما افكر و احسب كلامي دة رايح فين
انا زهقانة جدا و نفسي حد يفهمني و ابطل غلط في الناس

6 comments:

اه يا دماغى said...

والله مش عارفة اقولك ايه لكن حاولى تراجعى نفسك وزى ما بقولو عماء النفس خدى نفس قبل ما تتكلمى
انا بحاول اعمل لأن مشلكتى قريبا جداااا من مشكلتى بس الفرق ان صريحة جدا ومش بعارف اساير امورى ودا مسبب لى فشل زريع فى العمل ومش عارفة افلح فى حاجة

Anonymous said...

ايه يا استاذه انا مشقولتلك قبل كدا ان الحل عندى الى هو انتى عارفه كويس

ههههههههههههه

بص انا بعانى من نفس المشكله بس انت عندك ميزة عنى انك فعلا مقتنعه ان العيب منك اما انا بفضل اتشاكل مع طوب الارض وبرده مصمم على ان العيب منهم

أحمد عبد الفتاح said...

ايه يا انسه مالك ؟
فيه ايه ؟
مينفعش الانهزامية ده
فين الروح القتالية ؟
سارة قدامك 2 ساعه يا تتعدلي ذي الناس لاحسن وحياة ... هحط السيخ المحمي في صرصور ودن مجدي الجلاد وانتي عارفه

مقاومة said...

بريئ يا بيه والله
مش عارفة اعمل ايه ، هي أزمة و هاتعدي انا عارفة كدة كويس ، بس زهقت من نظرات الناس لية ، أنا حاسة ان كلهم عايزين يخنقوني و يضربوني بالنار ، بجد والله مش بهذر
معاناة طفلة
هههههههه

قلمي الحر said...

السلام عليكم
في ايه يابت؟؟؟
صحيح انتي لسانك دبش وده عادي..وساعات بتزعلني وبتزعلي أمي ..بس برده بستحملك تعرف ليه يابت لانك طيبة
هي المشكلة في لسانك بس في انكمش بتعرفي بتتكلمي مع مي...حلو نكون صرحة بس الاحلي اننا نعرف مين ندي له بالجزمة ،ومين نكلمه بالذوق...مش كله بالجزم كده الجزم اللي في البلدهتخلص ...هههههه

Anonymous said...

بحبك

بحبك

بحبك

ولأنى مش قادر أقولهاك عاجز وكاتم صرختيى المحبوسة واللى نفسها تنطلق وبأعلى صوت وتقول بحبك موت