Wednesday, March 14, 2007

http://sada-sout.blogspot.com/

شكر كبيييييييير لصدى صوت على الجهد المبذول في مدونتي و الذي خلاها إلى خلاها تظهر بهذا الشكل الجميل و التطوير الهائل و يثبت ان الناس لبعضها أنا مش عارفة اقولك ايه يا شيشتاوي غير شكرا لأنك انسان نضيف جدا كفاية انك جازفت بوقتك و مجهودك معايا و أنا مجرد مدونة مبتدئة مش فاهمة حاجة في التكنولوجيا دي ، بجد من غير ما حد يقول علية بجامل أنا فعلا بشكرمحمود الشيشتاوي على تعبه معايا ، كفاية انه في مرة كنت هضيع كل حاجة هو عملها في ثانية و هو اتحمل دة بجد انا متشكرة جدا ..

1 comment:

محمود الششتاوي said...

الأخت العزيزة سارة
لا شكر على واجب وهو ده الطبيعي بين الأخوات
مفيش بقى حاجة اسمها شكراً وكلام من ده
ثم اني معملتش حاجة كل اللي انا عملته كان ممكن اي حد يعمله
وبعدين زي ما قتلك قبل كدة انك هاتكوني اضافة لعالم التدوين يعني انا اللي ليا الشف اني اقوم بعض الأشياء البسيطة في مدونتك
وانا ولله كان نفسي اعملك حاجة احسن من كدة لكن اعذريني انا مش محترف ده يادوب على شغال واحدة واحدة كدة